marți, 7 august 2012

Un zimbet...

postat de alin

O femeie în farmacie:
- Aveţi ceva ieftin pentru slăbit?


- Da, plasture!
- Şi unde se pune?
- Pe gură!


------------------------------------------------------

O secretara blonda la prima zi de lucru primeste sarcina sa faca
cafea la baieti. Cum nu a facut niciodata cafea, se duce la
restaurantul de vis-a-vis cu un termos in mana:
- D-le chelner, intra in acest termos 6 cafele?
- Da, domnisoara, intra si mai mult. - zice chelnerul.
- Vai ce bine e!!! M-ati salvat! Faceti 6 cafele atunci. Doua cu
zahar, doua fara si doua cappuccino.


------------------------------
---------------

Domnişoară, îşi întreabă şeful secretara, ce faceţi de obicei duminica?
− Mai nimic, răspunse secretara.
− Atunci, aş vrea să vă amintesc că azi nu este duminică.


------------------------------
---------

- Spuneti-ne doamna, sotul dvs. are ceva semne particulare?
Altfel nu-l putem gasi.
- Inca nu, dar o sa aiba imediat ce-l aduceti acasa.


-----------------------------
-------------

- Ce mai fac ai tai?
- Excelent, nevasta-mea a nascut un baietel, care seamana leit cu mine...
- Da? Si nu se mai poate face nimic?


------------------------------
----

O blonda in troleibuz. La un moment dat ii suna telefonul mobil.
Ea incepe sa-l caute: in buzunar, in geanta - nu-l gaseste. In cele
din urma spune:
- Fuck! Sigur l-am uitat la serviciu!


------------------------------
------------------------

- Trebuie, neapărat să-mi comand câteva rochii noi.
- Bine, zice soţul, dar toate dulapurile sunt pline de rochiile tale!
- Ştiu, dar pe toate mi le-au văzut vecinii.!
- În cazul acesta, ar fi mai bine să schimbăm cartierul, ar fi
mult mai ieftin.


------------------------------
--

- Când se gândeşte la mine, soţul meu capătă o putere de muncă
extraordinară.
- Aşa e, tu. L-am văzut ieri bătând covoarele.

------------------------------
------------

- Cum, tu joci poker, acasă. cu soția?
- Ce să fac? E singura modalitate de a-mi recupera o parte din salariu.!


------------------------------
-------

Aglomeratie in toate magazinele de ceasuri din Romania, blondele
au auzit ca in aceasta zi se schimba ceasul.


------------------------------
------------

Pe strada era un barbat orb, care cersea:
– Aveti mila, sunt orb si am 15 copii!
O doamna care era in trecere, s-a oprit si l-a intrebat:
– Baiat sarman, cum de ai 15 copii?!
– Pai, draga mea, crezi ca eu vad ce fac?


------------------------------
---------------

EA: Dragul meu, ori de cate
ori vad florile astea imi
amintesc de ochii tai?
EL: Cum asa draga, asa ochi
frumosi am?
EA: Nu, se cheama Ochiul- boului!



TopD.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu