duminică, 5 august 2012

Blonda la volan

postat de alin


O blonda la volan este precum o stea de pe cer. Tu o vezi, ea pe tine nu!
Fiul de 6 ani îl întreaba pe taica-su:
- Tata, cum am aparut pe lume?
- Barza te-a adus, fiul meu.
- Tata, sunt atâtea femei frumoase în jur
si tu f*ti berze?
O blonda la sex shop:
- Aveti vibratoare?
- Da, pe raftul al 2-lea de jos.
- Il vreau pe ala mare ai rosu!
- Imi cer scuze, domnisoara, dar extinctorul nu este de vanzare!
- Ai niste degete lungi si frumoase, canti la pian?
- Nu, spal eprubete.
De fiecare data cand nevasta-mea gateste, imi place sa ma furisez in spatele ei, sa o strang usor in brate si sa-i soptesc suav la ureche....
-"Hai sa comandam o pizza"
Din jurnalul lui Moise:
"Astazi Dumnezeu mi-a vorbit dintr-un tufis in flacari....mi-a zis sa fiu mai atent la ce fel de ciuperci mananc"
Tratam cleptomania prin claustrofobie.Telefon: 112
Ce face un tigan dupa sex?
Puscarie 15 ani…..
Ion ?i Maria:
- Ioane, m-au prins unii ?i m-au violat într-o casa de la marginea padurii 3 zile.
- Cum fa 3 zile ca tu nu ai lipsit decat o zi.
- Pai ma duc ?i maine ?i poimâine.
Cica leului i s-a facut lene sa tot vaneze si porunceste tuturor animalelor sa-i aduca ceva de mancare zilnic. Cine nu se supune sau nu aduce ceva pe placul leului va fi batut cu organul leului pe spate! A doua zi, vine ursul cu un porc. Leul satisfacut il lauda! Vine si vulpea cu o gaina, leul fiind satisfacut si de data asta. Iepurasul, neavand cum sa vaneze, ii aduce
un morcov! Leul, suparat, il bate pe spate cu organul sau viguros.
-Tu nu stii ca nu mananc decat carne?
Pleaca iepurasul suparat, dar dupa cativa pasi se opreste si incepe sa rada sa se cace pe el!
-Bine ba iepurasule, eu te bat cu scula pe spate si tu razi?
Iepurasul radea in continuare de se tinea cu mainile de burta si printre hohote ii zice leului:
-Ia uite ca vine si ariciul cu doua mere!
Ileana Cosanzeana a ramas placut
surprinsa cand a aflat ca zmeul are nu
numai trei capete...
Am vazut zeci de filme de groaza, dar tot imi sta inima cand sare pâinea din toaster!
-Ce se intampla daca nu se deschide parasuta?
-Vei ateriza primul!
Pe un drum de tara un politist pe motocicleta urmareste o caruta si il intreaba pe proprietarul acesteia:
- Domnule nu ti-ai dat seama ca nevasta-ta a cazut din caruta la cativa kilometri de aici?!
La care taranul:
- Doamne ajuta! Am crezut ca am depasit viteza legala!
Nu imi mai merge netu' de doua zile.Cred  ca iresponsabilul asta de vecin al meu a uitat sa plateasca factura..


Descriere:


Devil Whey Pak - Produs obţinut din proteine de lapte de cea mai pură şi cea mai înaltă calitate având valoarea PCDAA de 1,14 ...
Devil Whey Pak  - Supliment alimentar.
Produs obţinut din proteine de lapte de cea mai pură şi cea mai înaltă calitate având valoarea PCDAA de 1,14. Conţinutul ridicat de proteine permite sportivilor să-şi păstreze echilibrul pozitiv de azot din organism pentru timp îndelungat.
Devil Whey conţine componente excelente cum ar fi BCAA, glutamina, aminogen, vitamine şi minerale.
Nu conţine aspartam.
Mod de administrare: Consumați porția de servire (20g) dizolvat în 100-200 ml de lapte sau apă.
Mod de prezentare: Pulbere. Cutie conţinând 20 de plicuri de 20 g.
Arome disponibile: ciocolată, căpşuni, vanilie, biscuiţi.

Notă: Consultaţi medicul înainte de începerea unui program de exerciţii sau a unui program nutriţional!
Nerecomandat copiilor şi femeilor însărcinate sau care alăptează!
A nu se lăsa la îndemâna şi la vederea copiilor! Nu depăşiţi doza recomandată! Suplimentele alimentare nu înlocuiesc un regim alimentar variat! Păstraţi ambalajul închis, la loc uscat ferit de căldură, umezeală sau soare!
Contraindicaţii: Hipersensibilitate la ingredientele conţinute.
A se consuma, de preferinţă, înainte de: Vezi pe ambalaj.

Producător: Devil Nutrition Inc., Bradenton, FL 34212, USA
Importator: Niagara SRL, Baia Mare, str. Cloşca, nr. 16, tel: 0362-805-529
Produs notificat la Institutul de Bioresurse Alimentare cu nr. 4961, 4962, 5011/11.12.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu