joi, 2 august 2012

Suc de fructe

postat de alin

Beţi suc de fructe! Sucul de fructe înseamnă energie. Energia înseamnă sport. Sportul înseamnă putere.
Puterea înseamnă bani. Banii înseamnă femei. Femeia înseamnă necazuri... Mai bine beţi apă.
Doi ardeleni intră într-un bar. Ion îl întreabă pe Vasile:
- No, mă, ce eşti aşa de supărat?
- Apăi abia aştept să ajung acasă şi să rup chiloţii muierii.
- D-apăi ce ai, mă, cu chiloţii femeii?
- Apăi mă aşa mă strîng că de-abia pot mere cu ei pe stradă…
‎- Ai facut vreodata dragoste in 3?
- Nu!
- Atunci du-te repede acasa, poate mai apuci...
Doua blonde stau de vorba:
- Fata, mi-am luat si eu o perie de WC.
- Si cum e?
- Hartia igienica e mai buna.
Tatăl cu fiul la pescuit
- Fiule, dă-mi te rog pâinea pentru nadă.
- Am mâncat-o.
- Atunci dă-mi mamaliga.
- Nu mai e…Am mâncat-o.
- Ok, hai mananca si râmele şi sa mergem acasă.
De cati politisti e nevoie ca sa bata un tigan??
De nici unul, a cazut pe scari…..
Ce face un tigan prima data cand deschide calculatorul?
Cauta in Recycle Bin...

Ion coboara pe Feleac cu caruta, muierea si pruncul langa el. Ajung in Piata Avram Inacu si pruncul intraba:- Tata, tata, cine-i omu asta de fier? Dupa o bucata de timp tata-su raspunde: Ma copile, nu stiu!
Ajung in Piata Teatrului:
-Tata, tata da casa asta mare cu doi lei deasupra ce-i? Dupa o bucata de timp tata-su raspunde: Ma copile, nu stiu!
Ajung in Parcul Central si copilul intreaba: -Tata, tata da' apa asta mare cum se chiama? Dupa o bucata de timp tata-su raspunde: Ma copile, nu stiu!
Moment in care muma-sa zice: Dar mai taci ma copile c-o fi si tata-to obosit!
La care Ion zice:
Taci, tu muiere! Lasa copilu sa-ntrebe, ca numa ase invata!
Decat Alzheimer, mai bine Parkinson...mai bine versi jumatate de pahar, decat sa uiti unde ai pus sticla!
Cum se joaca copiii din ziua de azi de-a v-ati ascunselea ? Se pun toti
pe invisible si unu ii cauta in lista.

Daca ceva in viata nu se poate rezolva, e inutil sa te superi!
Daca ceva in viata se poate rezolva, e inutil sa te agiti!
(proverb chinezesc)



http://www.procash.ro/hit.php?a=12927&p=8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu