sâmbătă, 25 august 2012

Bancuri..... dragute.....

postat de alin

* De camasa unui pacient, care a fost adus de urgenta la spital cu
ambulanta, era prins un biletel: D-lor doctor, aceasta este epilepsie,

nu apendicita.De apendicita am fot operat deja de trei ori!


* Intuitie - voce interioara cu dictie neclara.
* Sotul se intoarce din deplasare si gaseste in pat un tip gol.
Deschide dulapul si da de sotie:  -De cate ori sa-ti spun? El trebuie
sa se ascunda, nu tu!


* Tanarul, o intreaba pe bunica : - Mi-ai vazut cumva pastilele
(ecstazy) pe care le-am lasat pe masa ? Bunica : - Fuck the pills,
man, have u seen the dragon in the kitchen??

* Dacă o mai ţine criza economică tot aşa, vor mai rămâne doar două
bănci: banca de spermă şi banca de sânge. Când vor fuziona, noua bancă
se va numi The Bloody Fucking Bank.
* - Care este diferenţa dintre un barbat si un vibrator?
- Unul este rece, fara inima, complet lipsit de sentimente, iar
celalalt are nevoie de baterii.

* - Vrei ca sexul sa fie de neuitat? Cumpara-ti pastila pentru
stimularea procesului de memorare!

* Oftalmologul catre pacient:
- Citeste aceste litere!
- Nu pot.
- Dragul meu, esti miop!
- Sa-mi bag piciorul! N-a fost destul ca-s analfabet, acuma  mai sunt si
miop!

* Pisti la doctor. Doctorul il intreaba amabil care este problema.
- Don' doctor, io munca teren. Luni dimineata plecam, vineri seara
intoarcem. Un miercuri vin acas surpriza si ce vad la mine: Istvan,
cel mai bun prieten meu, nevasta meu in pat!
Suparat tare la Istvanc - tu cel mai bun prieten nevasta-meu in pat?
Si Istvan rugat la mine iertam, fost un greseala, facut la mine cinste
un cafe.
Alt ...miercuri vin teren, Istvan, cel mai bun prieten meu,
nevasta-meu in pat! Suparat si mai tare la el, dar el rugat iertare,
gresit inca un dat si facut la mine cinste un cafe.
Alt miercuri vin teren ...
Doctorul isi pierde rabdarea si intreaba:
-Bine, bine dar de ce imi povestiti mie toate acestea?
-Venit la dumneavoastra cu un intrebare: nu-mi  face reu atat cafe?
* Maxima zilei : Dă-i unui bărbat mână liberă şi te vei trezi cu ea
prin toate locurile.


* După radiaţiile de la Fukushima, două babe stau de vorbă în poartă:
– Auzi ffă Geto', eu am trei ţâţe! – Mă, dă-te-n pu*a mea!



* Noua inițiativă UE:1. Adoptă un grec pentru doar 500 de euro!
*Pentru această sumă, el va face tot ce n-ai tu timp să faci: va dormi
până la amiază, va citi ziarele, va bea o cafea, discută despre sport
și politică, trage un pui de somn după masă, merge la bar, la
restaurant și la chefuri.
2. Viitoarea monedă a Greciei se va numi Zeuro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu